Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» обмін і повернення товару, придбаного в інтернет-магазині zelmer.com.ua проводиться протягом 14 днів з дня покупки. 

Обмін або повернення товару можливий в разі, якщо:

1.Техніка не перебувала в експлуатації; 

  • повністю збережений товарний вигляд, в наявності оригінальна упаковка і супровідна документація; 
  • документ, що підтверджує факт покупки в нашому інтернет-магазині;
  • збережена повна комплектація товару;
  • відсутність механічних/ інших пошкоджень/дефектів. 

Дані для відправки товару вам повідомить менеджер интенет-магазину після узгодження деталей.

2.Техніка має дефект, який виник з вини виробника: 

Необхідно звернутися в найближчий офіційний сервісний центр ТМ Zelmer або відправити товар до Головного офісу сервісного центру в м.Київ, для отримання Акту “Про неможливість проведення ремонту в установлений законом термін”, який підтвердить дефект техніки, що виник з вини виробника.

Наявність оригінального гарантійного талона обов’язкова. Наявність документа, що підтверджує факт покупки в нашому інтернет-магазині обов’язкове.

Після отримання Акту з підтвердженням дефекту, товар з усіма документами необхідно відправити в наш інтернет-магазин. 

Дані для відправки товару вам повідомить менеджер интенет-магазину після узгодження деталей.

3.Техніка отримала механічні пошкодження в процесі доставки. 

Якщо при огляді товару при отриманні (доставка кур’єром, самовивіз з відділення транспортної компанії) ви виявили пошкодження товару, то в цьому випадку, ви не приймаєте товар у кур’єра або у транспортній компанії, оформлюєте документи на відмову від замовлення і зв’язуєтеся з call-центром нашого інтернет-магазину по телефону: +380675639530. 

Для проведення процедури обміну товару або повернення грошових коштів, нам необхідно попередньо отримати товар, який ви хочете повернути або обміняти.