Сервісний центр Zelmer

Шановні клієнти!

Сторінка зі списком сервісних центрів знаходиться в розробці.

Зовсім скоро тут буде опублікований список сервісних центрів по всій території України.

Придбати комплектуючі та аксесуари до техніки Zelmer:
тел: +38 (067) 563 95 30 пн-пт с 09:00 до 18:00

e-mail: shop@zelmer.com.ua

З усіх питань щодо сервісу просимо звертатися:
тел: +38 (067)583 30 30 пн-пт с 09:00 до 18:00

e-mail: service@zelmer.com.ua

У м. Київ сервісний центр ТМ Zelmer знаходиться за адресою: вул. Чистяківська, буд. 2-а, оф.213, сервіс-центр «РДТ», тел:

+38 (068)828 24 88

+38 (095)828 24 88

+38 (073)828 24 88

У м. Луцьк сервісний центр ТМ Zelmer знаходиться за адресою: проспект Перемоги, б. 24

+38 (0332)78 56 25

+38 (0332)78 56 24

У м.Одеса сервісний центр ТМ Zelmer знаходиться за адресою: вул Степова 23/25, кут Б.Хмельницького. тел:

+38 (094)839 06 18

+38 (0482)390618

У м.Житомир сервісний центр ТМ Zelmer знаходиться за адресою: 3-й провулок Госпітальний, буд. 5 тел:

+38 (097)829 43 36

+38 (098)080 01 04

+38 (095)925 21 22

У м. Черкаси сервісний центр ТМ Zelmer знаходиться за адресою: вул. М.Залізняка, б. 146, оф.102

+38 (067)881 35 95

 +38 (073)167 57 37

+38 (063)563 36 79

 

Сервісні центри Зелмер: адреси в Україні

Бренд Zelmer має велику популярність у покупців на території України. Широкий спектр пристроїв для будинку: пилососи, праски, кухонні ваги, м’ясорубки, чайники, вентилятори – техніку Зелмер можна зустріти практично у кожному будинку. На жаль, іноді в процесі експлуатації прилад виходить із ладу. У цьому випадку необхідно звернутися до офіційного сервісного центру бренду.

Рекомендуємо звертатися виключно до офіційного сервісу – ремонт буде проведено якісно, ​​тому що всі співробітники проходять спеціалізоване навчання з ремонту техніки бренду, а всі запчастини та комплектуючі фірмового виробництва, що суттєво впливає на термін подальшого використання пристрою. Щоб дізнатися, де знаходиться сервісний центр у вашому місті, можна звернутися на Гарячу лінію +38 (067)583 30 30 або скористатись пошуком по містах на нашому сайті.

Гарантія не всю продукцію Zelmer складає 24 місяці. У цей час обслуговування техніки проводиться безкоштовно. Докладніше про умови надання гарантійного обслуговування можна ознайомитись за посиланням.

Як відбувається ремонт у сервісному центрі Zelmer?

Розкажемо Вам, як відбувається процес ремонту у сервісному центрі Zelmer.

  • Товар приймає майстер сервісу;
  • Заяві на ремонт надається порядковий номер;
  • Здійснюється візуальний огляд виробу та проводиться діагностика пристрою та виявлення причини несправності;
  • Усунення несправності;
  • Випробування якості роботи приладу після ремонту;
  • Повернення пристрою власнику.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” термін проведення гарантійного та післягарантійного ремонту складає 14 днів з моменту передачі приладу в сервіс. Якщо в процесі проведення ремонту та/або діагностики, або через відсутність необхідних деталей, з’ясується, що на повстання необхідно більше часу, сервіс повідомить Вас про це додатково.

Правила приймання техніки в ремонт, що потрібно знати

У випадку, коли прилад вийшов з ладу, необхідно відправити його до найближчого авторизованого сервісного центру Zelmer (навіть якщо період дії гарантійного строку вже закінчився). Для прийому техніки для проведення ремонтних робіт необхідно правильно підготувати.

  1. Прикласти до товару документ, що підтверджує дату придбання. Це може бути рахунок-фактура, чек.
  2. Перевірити наявність коректно заповненого гарантійного талону (всі поля – дата покупки, назва моделі, серійний номер товару).
  3. Прилад має бути чистим. Необхідно видалити всі забруднення (пил, бруд) та/або залишки їжі, якщо техніка призначена для роботи з продуктами.
  4. Додайте короткий опис несправності/дефекту.
  5. Виріб повинен бути ретельно упакований у заводську або іншу упаковку, яка повинна забезпечити збереження та цілісність товару у процесі доставки у сервіс.

Доставка побутової техніки Zelmer до сервісних центрів здійснюється транспортними компаніями Нова Пошта або Міст Експрес.

Шановні споживачі, звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 5 статті 8 “Закону України про захист прав споживачів” доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п’ять кілограмів ( в период гарантійного обслуговування) до Сервісного центру, для здійснення гарантійного ремонту та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті). Товари, за вагою або габаритами менше п’яти кілограмів доставляються до Сервісного центру та повертаються за рахунок споживача. Проведення ремонтних робіт у гарантійний період – безкоштовне.

Авторизований сервісний центр Zelmer виконує ремонт лише тих моделей продукції, які продані на території України з червня 2020 року. Наявність запчастин та комплектуючих у сервісі можлива тільки для моделей випущених та придбаних починаючи з цього періоду.