Гарантія

  1. Гарантійний термін на продукцію Zelmer становить: 24 місяці з дати продажу, зазначеної в гарантійному талоні.
  2. Термін експлуатації виробів Zelmer:
  • праски, фени, блендери, чайники, відпарювачі, вентилятори, тостери, грилі, слайсери, ваги, соковижималки, кавомолки, кавоварки, бутербродниці, вафельниці – 2 роки;
  • м’ясорубки і пилососи – 2 роки.
  1. У разі виявлення дефекту покупець може звернутися за місцем купівлі товару відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Якщо це неможливо, зверніться в авторизований сервісний центр Zelmer за адресою електронної пошти: [email protected]
  2. Умовою приймання обладнання в сервіс є:
  • документ, що підтверджує дату покупки (квитанція/рахунок-фактура/чек);
  • наявність коректно заповненого гарантійного талона (всі поля).
  1. Дефекти, що виникли з вини виробника, виявлені протягом гарантійного терміну, можуть бути усунені тільки авторизованим сервісним центром протягом 14 днів. Строк гарантійного ремонту може бути продовжений до 30 днів.
  2. Товар доставляється в сервісний центр коштом покупця, товари вагою понад 5 кілограмів, доставляються коштом продавця, якщо не обговорені інші умови.
  3. Товар, відправлений на ремонт в сервісну службу, повинен мати повну документацію, тобто опис дефекту, відсканований документ, що підтверджує покупку, точну адресу для повернення і номер контактного телефону, наявність коректно заповненого гарантійного талона.
  4. Продукція повинна відповідати загальноприйнятим гігієнічним стандартам (не повинна мати залишків їжі, інших продуктів і органічних речовин, в іншому випадку авторизований сервісний центр має право відмовити в ремонті пристрою.
  5. У разі відправки транспортними компаніями, посилки, відправлені без попереднього повідомлення сервісного центру, не приймаються і будуть повернуті за рахунок відправника.
  6. Упаковка товару, що відправляється в СЦ, повинна забезпечити цілісність товару.
  7. Після отримання товару та перевірки дійсності заявки в авторизованому сервісному центрі, продукт підлягає ремонту або при неможливості проведення ремонту – обміну на аналогічний.
  8. Якщо необхідно замінити товар на новий, кінцевий покупець отримує аналогічний від Продавця або дистриб’ютора, а якщо неможливо замінити обладнання, відшкодування від Продавця.
  9. Механічні пошкодження товару розглядаються як пошкодження, що виникли з вини користувача і не підлягають гарантійному ремонту. Попадання рідини всередину виробу, сторонніх предметів, комах, інші порушення умов експлуатації, які потягли за собою вихід з ладу товару, також не покриваються гарантійними зобов’язаннями.

Гарантія не поширюється на товари, які вийшли з ладу або отримали дефекти внаслідок:

  • використання товару не за призначенням
  • порушення правил експлуатації товару, в т.ч.:

– невідповідності рекомендованого і фактично використаного напруг і струму;

– експлуатації в середовищі, що не відповідає вимогам Інструкції з експлуатації – перевищення температурного діапазону зазначеного в керівництві з експлуатації товару, ступенів захисту IP і т.д.і т.п.

  • необережного використання, що призвело до порушення цілісності захисних покриттів, гарантійних пломб;
  • застосування неякісних витратних матеріалів
  • внесення змін у конструкцію виробу (товару), не передбачених заводом-виробником або ремонту не фахівцями Сервісного центру;
  • прямого або непрямого впливу механічних сил, хімічного, термічного або фізичного впливу, впливу випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, електричних розрядів чи інших середовищ, токсичних або біологічних середовищ, а також будь-яких інших чинників штучного або природного походження, крім випадків, коли таке вплив прямо допускається технічними вимогами зазначених на Сайті.
  • у разі форс мажорних обставин. До обставин непереборної сили відносяться події, на які сторона не може вплинути і за виникнення яких не несе відповідальності (наприклад, землетрусу, повені, гроза і ін.). До обставин, що звільняє сторону від відповідальності, відносяться також страйки, урядові постанови або розпорядження державних органів.
  1. У разі відсутності упаковки необхідної та достатньої для забезпечення збереження і цілісності виробу при транспортуванні сервісний центр не несе відповідальності за шкоду, заподіяну під час транспортування.
  1. Після закінчення гарантійного терміну Авторизований сервісний центр може виконати платний ремонт. Вартість ремонту визначається індивідуально, залежно від можливості і складності ремонту. Щоб дізнатися, щодо можливості та вартісті ремонту звертайтеся в Авторизований сервісний центр через електронну пошту: [email protected]
  2. Авторизований сервісний центр продає аксесуари та запасні частини залежно від наявності. Якщо вам необхідно зробити покупку, зв’яжіться з авторизованим сервісним центром через електронну пошту: [email protected], щоб уточнити наявність і вартість.
  3. Якщо у вас виникнуть додаткові питання по ремонту, звертайтеся до авторизованого сервісного центру через електронну пошту: [email protected]
  4. У разі, якщо в період дії гарантії на продукт, ремонт буде здійснено не авторизованими сервісними центрами та / або третіми особами, гарантія на такі вироби анулюється.
  5. Вся техніка бренду Zelmer призначена для експлуатації тільки в побутових умовах. При використанні техніки у виробничих цілях (в ресторані, кафе, офісі, дитячому садку, санаторії тощо) гарантійні зобов’язання на техніку не поширюються
  6. Звертаємо Вашу увагу, що Авторизований сервісний центр Zelmer виконує ремонт тільки тих моделей продукції, які продані на території України з червня 2020 року. Наявність запчастин і комплектуючих в сервісі можливе тільки для моделей випущених і придбаних починаючи з даного періоду.