Гарантія
- Гарантійний термін на продукцію Zelmer становить: 24 місяці з дати продажу, зазначеної в гарантійному талоні.
- Термін експлуатації виробів Zelmer:
- праски, фени, блендери, чайники, відпарювачі, вентилятори, тостери, грилі, слайсери, ваги, соковижималки, кавомолки, кавоварки, бутербродниці, вафельниці – 2 роки;
- м’ясорубки і пилососи – 2 роки.
- У разі виявлення дефекту покупець може звернутися за місцем купівлі товару відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Якщо це неможливо, зверніться в авторизований сервісний центр Zelmer за адресою електронної пошти: [email protected]
- Умовою приймання обладнання в сервіс є:
- документ, що підтверджує дату покупки (квитанція/рахунок-фактура/чек);
- наявність коректно заповненого гарантійного талона (всі поля).
- Дефекти, що виникли з вини виробника, виявлені протягом гарантійного терміну, можуть бути усунені тільки авторизованим сервісним центром протягом 14 днів. Строк гарантійного ремонту може бути продовжений до 30 днів.
- Товар доставляється в сервісний центр коштом покупця, товари вагою понад 5 кілограмів, доставляються коштом продавця, якщо не обговорені інші умови.
- Товар, відправлений на ремонт в сервісну службу, повинен мати повну документацію, тобто опис дефекту, відсканований документ, що підтверджує покупку, точну адресу для повернення і номер контактного телефону, наявність коректно заповненого гарантійного талона.
- Продукція повинна відповідати загальноприйнятим гігієнічним стандартам (не повинна мати залишків їжі, інших продуктів і органічних речовин, в іншому випадку авторизований сервісний центр має право відмовити в ремонті пристрою.
- У разі відправки транспортними компаніями, посилки, відправлені без попереднього повідомлення сервісного центру, не приймаються і будуть повернуті за рахунок відправника.
- Упаковка товару, що відправляється в СЦ, повинна забезпечити цілісність товару.
- Після отримання товару та перевірки дійсності заявки в авторизованому сервісному центрі, продукт підлягає ремонту або при неможливості проведення ремонту – обміну на аналогічний.
- Якщо необхідно замінити товар на новий, кінцевий покупець отримує аналогічний від Продавця або дистриб’ютора, а якщо неможливо замінити обладнання, відшкодування від Продавця.
- Механічні пошкодження товару розглядаються як пошкодження, що виникли з вини користувача і не підлягають гарантійному ремонту. Попадання рідини всередину виробу, сторонніх предметів, комах, інші порушення умов експлуатації, які потягли за собою вихід з ладу товару, також не покриваються гарантійними зобов’язаннями.
Гарантія не поширюється на товари, які вийшли з ладу або отримали дефекти внаслідок:
- використання товару не за призначенням
- порушення правил експлуатації товару, в т.ч.:
– невідповідності рекомендованого і фактично використаного напруг і струму;
– експлуатації в середовищі, що не відповідає вимогам Інструкції з експлуатації – перевищення температурного діапазону зазначеного в керівництві з експлуатації товару, ступенів захисту IP і т.д.і т.п.
- необережного використання, що призвело до порушення цілісності захисних покриттів, гарантійних пломб;
- застосування неякісних витратних матеріалів
- внесення змін у конструкцію виробу (товару), не передбачених заводом-виробником або ремонту не фахівцями Сервісного центру;
- прямого або непрямого впливу механічних сил, хімічного, термічного або фізичного впливу, впливу випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, електричних розрядів чи інших середовищ, токсичних або біологічних середовищ, а також будь-яких інших чинників штучного або природного походження, крім випадків, коли таке вплив прямо допускається технічними вимогами зазначених на Сайті.
- у разі форс мажорних обставин. До обставин непереборної сили відносяться події, на які сторона не може вплинути і за виникнення яких не несе відповідальності (наприклад, землетрусу, повені, гроза і ін.). До обставин, що звільняє сторону від відповідальності, відносяться також страйки, урядові постанови або розпорядження державних органів.
- У разі відсутності упаковки необхідної та достатньої для забезпечення збереження і цілісності виробу при транспортуванні сервісний центр не несе відповідальності за шкоду, заподіяну під час транспортування.
- Після закінчення гарантійного терміну Авторизований сервісний центр може виконати платний ремонт. Вартість ремонту визначається індивідуально, залежно від можливості і складності ремонту. Щоб дізнатися, щодо можливості та вартісті ремонту звертайтеся в Авторизований сервісний центр через електронну пошту: [email protected]
- Авторизований сервісний центр продає аксесуари та запасні частини залежно від наявності. Якщо вам необхідно зробити покупку, зв’яжіться з авторизованим сервісним центром через електронну пошту: [email protected], щоб уточнити наявність і вартість.
- Якщо у вас виникнуть додаткові питання по ремонту, звертайтеся до авторизованого сервісного центру через електронну пошту: [email protected]
- У разі, якщо в період дії гарантії на продукт, ремонт буде здійснено не авторизованими сервісними центрами та / або третіми особами, гарантія на такі вироби анулюється.
- Вся техніка бренду Zelmer призначена для експлуатації тільки в побутових умовах. При використанні техніки у виробничих цілях (в ресторані, кафе, офісі, дитячому садку, санаторії тощо) гарантійні зобов’язання на техніку не поширюються
- Звертаємо Вашу увагу, що Авторизований сервісний центр Zelmer виконує ремонт тільки тих моделей продукції, які продані на території України з червня 2020 року. Наявність запчастин і комплектуючих в сервісі можливе тільки для моделей випущених і придбаних починаючи з даного періоду.